Lap Data System Oy | 10.01.2004 17:26:01 |
---|
44. Pohjola Ralli YLEINEN / Tilannetuloksia EK 3:n jälkeen /Pilpajärvi/ Pituus 14.87 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 30 | KARILAINEN Mitsubishi |
N 8 |
1 1 |
07.36,6 | **.** | 1. | 30 | KARILAINEN Mitsubishi |
N 8 |
1 1 |
13.51,5 | **.** (**.**) |
2. | 31 | PASANEN Mitsubishi |
A 8 |
1 2 |
07.49,1 | -12,5 | 2. | 31 | PASANEN Mitsubishi |
A 8 |
1 2 |
14.07,9 | -16,4 ( -16,4) |
3. | 38 | HYTTINEN Toyota |
F 9 |
1 1 |
07.56,8 | -20,2 | 3. | 38 | HYTTINEN Toyota |
F 9 |
1 1 |
14.16,0 | -24,5 ( -08,1) |
4. | 34 | JUURIKKA Mitsubishi |
A 8 |
2 3 |
08.02,2 | -25,6 | 4. | 39 | MUKKALA Toyota |
F 9 |
2 2 |
14.19,2 | -27,7 ( -03,2) |
5. | 39 | MUKKALA Toyota |
F 9 |
2 2 |
08.03,0 | -26,4 | 5. | 34 | JUURIKKA Mitsubishi |
A 8 |
2 3 |
14.22,3 | -30,8 ( -03,1) |
6. | 29 | PELTOLA Subaru |
N 8 |
2 4 |
08.07,5 | -30,9 | 6. | 43 | KARHU Ford |
F 10 |
3 1 |
14.32,8 | -41,3 ( -10,5) |
7. | 46 | KESKI-KORSU Ford |
F 10 |
3 1 |
08.09,8 | -33,2 | 7. | 29 | PELTOLA Subaru |
N 8 |
2 4 |
14.37,1 | -45,6 ( -04,3) |
8. | 43 | KARHU Ford |
F 10 |
4 2 |
08.10,1 | -33,5 | 8. | 37 | RAUTIAINEN Toyota |
F 9 |
4 3 |
14.38,5 | -47,0 ( -01,4) |
9. | 37 | RAUTIAINEN Toyota |
F 9 |
5 3 |
08.12,8 | -36,2 | 9. | 46 | KESKI-KORSU Ford |
F 10 |
5 2 |
14.40,7 | -49,2 ( -02,2) |
10. | 42 | LESKELÄ Ford |
F 10 |
6 3 |
08.16,3 | -39,7 | 10. | 45 | POLOJÄRVI Peugeot |
F 10 |
6 3 |
14.44,8 | -53,3 ( -04,1) |
11. | 45 | POLOJÄRVI Peugeot |
F 10 |
7 4 |
08.17,9 | -41,3 | 11. | 47 | OHTONEN Ford |
F 10 |
7 4 |
14.52,8 | -01.01,3 ( -08,0) |
12. | 47 | OHTONEN Ford |
F 10 |
8 5 |
08.20,0 | -43,4 | 12. | 42 | LESKELÄ Ford |
F 10 |
8 5 |
14.54,6 | -01.03,1 ( -01,8) |
13. | 49 | LINDELL Ford |
F 10 |
9 6 |
08.20,7 | -44,1 | 13. | 121 | TUOMAALA Opel |
F 10 |
9 6 |
14.55,0 | -01.03,5 ( -00,4) |
14. | 121 | TUOMAALA Opel |
F 10 |
10 7 |
08.22,2 | -45,6 | 14. | 49 | LINDELL Ford |
F 10 |
10 7 |
14.57,4 | -01.05,9 ( -02,4) |
15. | 50 | KETOPAIKKA Ford |
F 10 |
11 8 |
08.26,1 | -49,5 | 15. | 41 | SIURUA Opel |
F 10 |
11 8 |
15.01,1 | -01.09,6 ( -03,7) |
16. | 22 | PIIRA Opel |
N 7 |
3 1 |
08.26,8 | -50,2 | 16. | 50 | KETOPAIKKA Ford |
F 10 |
12 9 |
15.08,4 | -01.16,9 ( -07,3) |
17. | 23 | TIIKKALA Opel |
A 7 |
3 2 |
08.31,1 | -54,5 | 17. | 22 | PIIRA Opel |
N 7 |
3 1 |
15.10,4 | -01.18,9 ( -02,0) |
18. | 41 | SIURUA Opel |
F 10 |
12 9 |
08.33,9 | -57,3 | 18. | 52 | SALIN Ford |
F 10 |
13 10 |
15.21,4 | -01.29,9 ( -11,0) |
19. | 52 | SALIN Ford |
F 10 |
13 10 |
08.39,2 | -01.02,6 | 19. | 23 | TIIKKALA Opel |
A 7 |
3 2 |
15.21,8 | -01.30,3 ( -00,4) |
20. | 36 | LEINONEN Toyota |
F 9 |
14 4 |
08.39,7 | -01.03,1 | 20. | 36 | LEINONEN Toyota |
F 9 |
14 4 |
15.26,1 | -01.34,6 ( -04,3) |
21. | 44 | KAUPPI Opel |
F 10 |
15 11 |
08.43,2 | -01.06,6 | 21. | 44 | KAUPPI Opel |
F 10 |
15 11 |
15.32,2 | -01.40,7 ( -06,1) |
22. | 27 | VEHKAOJA Opel |
N 7 |
4 3 |
08.45,7 | -01.09,1 | 22. | 27 | VEHKAOJA Opel |
N 7 |
4 3 |
15.41,4 | -01.49,9 ( -09,2) |
23. | 26 | HARJULA Opel |
N 7 |
5 4 |
08.46,9 | -01.10,3 | 23. | 20 | KARPPINEN Citroen |
A 7 |
4 4 |
15.49,4 | -01.57,9 ( -08,0) |
24. | 21 | RAAPPANA Renault |
N 7 |
6 5 |
08.48,8 | -01.12,2 | 24. | 26 | HARJULA Opel |
N 7 |
5 5 |
15.50,0 | -01.58,5 ( -00,6) |
25. | 20 | KARPPINEN Citroen |
A 7 |
4 6 |
08.55,0 | -01.18,4 | 25. | 21 | RAAPPANA Renault |
N 7 |
6 6 |
15.55,0 | -02.03,5 ( -05,0) |
26. | 19 | ROMPPAINEN Opel |
A 7 |
5 7 |
08.59,6 | -01.23,0 | 26. | 28 | NIKUPETERI Opel |
N 7 |
7 7 |
16.15,4 | -02.23,9 ( -20,4) |
27. | 28 | NIKUPETERI Opel |
N 7 |
7 8 |
09.00,1 | -01.23,5 | 27. | 19 | ROMPPAINEN Opel |
A 7 |
5 8 |
16.15,9 | -02.24,4 ( -00,5) |
28. | 17 | LAUKKANEN Suzuki |
A 6 |
6 1 |
09.05,4 | -01.28,8 | 28. | 17 | LAUKKANEN Suzuki |
A 6 |
6 1 |
16.17,8 | -02.26,3 ( -01,9) |
29. | 24 | AHONEN Opel |
N 7 |
8 9 |
09.08,7 | -01.32,1 | 29. | 24 | AHONEN Opel |
N 7 |
8 9 |
16.27,2 | -02.35,7 ( -09,4) |
30. | 25 | JYLHÄNKANGAS Opel |
A 7 |
7 10 |
09.09,8 | -01.33,2 | 30. | 25 | JYLHÄNKANGAS Opel |
A 7 |
7 10 |
16.27,4 | -02.35,9 ( -00,2) |
31. | 35 | ITÄLAHTI Toyota |
F 9 |
16 5 |
09.15,9 | -01.39,3 | 31. | 32 | VIITANEN Mitsubishi |
A 8 |
8 5 |
16.37,7 | -02.46,2 ( -10,3) |
32. | 16 | PIIROINEN Skoda |
A 6 |
8 2 |
09.16,7 | -01.40,1 | 32. | 35 | ITÄLAHTI Toyota |
F 9 |
16 5 |
16.46,3 | -02.54,8 ( -08,6) |
33. | 32 | VIITANEN Mitsubishi |
A 8 |
9 5 |
09.40,8 | -02.04,2 | 33. | 16 | PIIROINEN Skoda |
A 6 |
9 2 |
16.54,6 | -03.03,1 ( -08,3) |
34. | 18 | KESÄLAHTI Suzuki |
N 6 |
9 3 |
09.59,1 | -02.22,5 | 34. | 18 | KESÄLAHTI Suzuki |
N 6 |
9 3 |
17.56,2 | -04.04,7 (-01.01,6) |