Lap Data System Oy | 10.01.2004 17:24:59 |
---|
44. Pohjola Ralli A-JUNIORIT / Tilannetuloksia EK 3:n jälkeen /Pilpajärvi/ Pituus 14.87 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
08.04,9 | **.** | 1. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
14.32,1 | **.** (**.**) |
2. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 2 |
08.05,4 | -00,5 | 2. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
1 1 |
14.39,9 | -07,8 ( -07,8) |
3. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
1 1 |
08.08,0 | -03,1 | 3. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 2 |
14.44,9 | -12,8 ( -05,0) |
4. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
2 1 |
08.12,1 | -07,2 | 4. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
2 3 |
14.56,4 | -24,3 ( -11,5) |
5. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
2 3 |
08.17,1 | -12,2 | 5. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
2 1 |
15.19,9 | -47,8 ( -23,5) |
6. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
3 2 |
08.30,5 | -25,6 | 6. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
3 2 |
15.21,2 | -49,1 ( -01,3) |
7. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
4 2 |
08.37,5 | -32,6 | 7. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
4 3 |
15.28,6 | -56,5 ( -07,4) |
8. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
5 3 |
08.46,4 | -41,5 | 8. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
5 4 |
15.38,7 | -01.06,6 ( -10,1) |
9. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
6 4 |
08.47,2 | -42,3 | 9. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
6 5 |
15.41,3 | -01.09,2 ( -02,6) |
10. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
7 5 |
08.48,1 | -43,2 | 10. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
7 6 |
15.45,2 | -01.13,1 ( -03,9) |
11. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
8 6 |
08.48,6 | -43,7 | 11. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
8 7 |
15.49,0 | -01.16,9 ( -03,8) |
12. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
9 7 |
08.52,1 | -47,2 | 12. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
9 8 |
15.58,2 | -01.26,1 ( -09,2) |
13. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
10 8 |
08.52,5 | -47,6 | 13. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
10 9 |
16.00,8 | -01.28,7 ( -02,6) |
14. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
11 9 |
08.54,2 | -49,3 | 14. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
16.10,9 | -01.38,8 ( -10,1) |
15. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
12 10 |
09.00,5 | -55,6 | 15. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
11 10 |
16.11,3 | -01.39,2 ( -00,4) |
16. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
09.11,0 | -01.06,1 | 16. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
12 11 |
17.11,2 | -02.39,1 ( -59,9) |
17. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
13 11 |
09.30,8 | -01.25,9 | 17. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
17.13,6 | -02.41,5 ( -02,4) |
18. | 55 | BJÖRN Toyota |
F 14 |
14 3 |
09.31,7 | -01.26,8 | 18. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
13 2 |
23.06,4 | -08.34,3 (-05.52,8) |
19. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
09.39,7 | -01.34,8 |