Lap Data System Oy | 10.01.2004 17:24:59 |
---|
44. Pohjola Ralli A-JUNIORIT / Tilannetuloksia EK 2:n jälkeen /Sangi/ Pituus 4.25 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
1 1 |
02.12,7 | **.** | 1. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
06.27,2 | **.** (**.**) |
2. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
02.16,9 | -04,2 | 2. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
1 1 |
06.27,8 | -00,6 ( -00,6) |
3. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
2 1 |
02.17,0 | -04,3 | 3. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
2 2 |
06.39,3 | -12,1 ( -11,5) |
4. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
2 2 |
02.17,1 | -04,4 | 4. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 3 |
06.39,5 | -12,3 ( -00,2) |
5. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
3 2 |
02.18,5 | -05,8 | 5. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
2 2 |
06.40,0 | -12,8 ( -00,5) |
6. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 3 |
02.20,6 | -07,9 | 6. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
3 3 |
06.43,7 | -16,5 ( -03,7) |
7. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
4 3 |
02.24,5 | -11,8 | 7. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
4 4 |
06.51,5 | -24,3 ( -07,8) |
8. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
5 4 |
02.24,8 | -12,1 | 8. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
5 5 |
06.53,1 | -25,9 ( -01,6) |
9. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
6 5 |
02.25,0 | -12,3 | 9. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
6 6 |
06.53,2 | -26,0 ( -00,1) |
10. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
7 6 |
02.25,6 | -12,9 | 10. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
7 7 |
06.54,8 | -27,6 ( -01,6) |
11. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
8 7 |
02.26,8 | -14,1 | 11. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
06.59,9 | -32,7 ( -05,1) |
12. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
02.28,2 | -15,5 | 12. | 55 | BJÖRN Toyota |
F 14 |
8 1 |
07.02,3 | -35,1 ( -02,4) |
13. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
9 8 |
02.28,6 | -15,9 | 13. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
9 8 |
07.08,3 | -41,1 ( -06,0) |
14. | 55 | BJÖRN Toyota |
F 14 |
10 2 |
02.31,0 | -18,3 | 14. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
10 9 |
07.10,8 | -43,6 ( -02,5) |
15. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
11 9 |
02.31,3 | -18,6 | 15. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
11 10 |
07.11,8 | -44,6 ( -01,0) |
16. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
12 10 |
02.31,4 | -18,7 | 16. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
12 2 |
07.11,9 | -44,7 ( -00,1) |
17. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
13 3 |
02.35,9 | -23,2 | 17. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
07.33,9 | -01.06,7 ( -22,0) |
18. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
14 11 |
02.36,3 | -23,6 | 18. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
13 11 |
07.40,4 | -01.13,2 ( -06,5) |
19. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
02.41,4 | -28,7 | 19. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
14 3 |
14.35,9 | -08.08,7 (-06.55,5) |