Lap Data System Oy | 10.01.2004 17:24:58 |
---|
44. Pohjola Ralli A-JUNIORIT / Tilannetuloksia EK 1:n jälkeen /Peräkylä/ Pituus 6.89 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
04.10,1 | **.** | 1. | 64 | NIEMI Mitsubishi |
A 13 |
1 1 |
04.10,1 | **.** (**.**) |
2. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
1 1 |
04.10,8 | -00,7 | 2. | 72 | RAMLIN Ford |
F 15 |
1 1 |
04.10,8 | -00,7 ( -00,7) |
3. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
2 2 |
04.18,7 | -08,6 | 3. | 71 | SIEPPI Ford |
F 15 |
2 2 |
04.18,7 | -08,6 ( -07,9) |
4. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 2 |
04.18,9 | -08,8 | 4. | 62 | VUOKILA Mitsubishi |
N 13 |
1 2 |
04.18,9 | -08,8 ( -00,2) |
5. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
3 3 |
04.21,5 | -11,4 | 5. | 70 | KEMPPAINEN Opel |
F 15 |
3 3 |
04.21,5 | -11,4 ( -02,6) |
6. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
2 3 |
04.22,4 | -12,3 | 6. | 63 | INKALA Mitsubishi |
A 13 |
2 3 |
04.22,4 | -12,3 ( -00,9) |
7. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
4 4 |
04.25,9 | -15,8 | 7. | 122 | SIPOLA Ford |
F 15 |
4 4 |
04.25,9 | -15,8 ( -03,5) |
8. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
5 5 |
04.26,3 | -16,2 | 8. | 68 | KOVALAINEN Ford |
F 15 |
5 5 |
04.26,3 | -16,2 ( -00,4) |
9. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
6 6 |
04.28,4 | -18,3 | 9. | 67 | KÄHKÖNEN Opel |
F 15 |
6 6 |
04.28,4 | -18,3 ( -02,1) |
10. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
7 7 |
04.30,3 | -20,2 | 10. | 75 | KUOPPALA Ford |
F 15 |
7 7 |
04.30,3 | -20,2 ( -01,9) |
11. | 55 | BJÖRN Toyota |
F 14 |
8 1 |
04.31,3 | -21,2 | 11. | 55 | BJÖRN Toyota |
F 14 |
8 1 |
04.31,3 | -21,2 ( -01,0) |
12. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
04.31,7 | -21,6 | 12. | 78 | PIRTTIKOSKI Opel |
N 12 |
2 1 |
04.31,7 | -21,6 ( -00,4) |
13. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
9 8 |
04.36,9 | -26,8 | 13. | 66 | KARJALAINEN Opel |
F 15 |
9 8 |
04.36,9 | -26,8 ( -05,2) |
14. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
10 9 |
04.40,5 | -30,4 | 14. | 76 | LUTTINEN Ford |
F 15 |
10 9 |
04.40,5 | -30,4 ( -03,6) |
15. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
11 10 |
04.42,2 | -32,1 | 15. | 65 | KYRÖLÄINEN Ford |
F 15 |
11 10 |
04.42,2 | -32,1 ( -01,7) |
16. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
04.52,5 | -42,4 | 16. | 77 | NIEMINEN Skoda |
A 11 |
3 1 |
04.52,5 | -42,4 ( -10,3) |
17. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
12 2 |
04.59,2 | -49,1 | 17. | 56 | GRÖNLUND Opel |
F 14 |
12 2 |
04.59,2 | -49,1 ( -06,7) |
18. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
13 11 |
05.04,1 | -54,0 | 18. | 74 | ALAVESA Ford |
F 15 |
13 11 |
05.04,1 | -54,0 ( -04,9) |
19. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
14 3 |
12.00,0 | -07.49,9 | 19. | 54 | KATAJA Toyota |
F 14 |
14 3 |
12.00,0 | -07.49,9 (-06.55,9) |
19. | 69 | AILIO Ford |
F 15 |
14 12 |
12.00,0 | -07.49,9 | 19. | 69 | AILIO Ford |
F 15 |
14 12 |
12.00,0 | -07.49,9 (**.**) |