Lap Data System Oy | 5.1.2003 18:27:24 |
---|
42. POHJOLA-RALLI YLEINEN / Tilannetuloksia EK 2:n jälkeen /SANGI/ Pituus 11.33 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 16 | IPATTI Subaru |
N 6 |
1 1 |
05.35,0 | **.** | 1. | 16 | IPATTI Subaru |
N 6 |
1 1 |
06.57,1 | **.** (**.**) |
2. | 8 | INKALA Mitsubishi |
A 9 |
1 1 |
05.36,9 | -01,9 | 2. | 8 | INKALA Mitsubishi |
A 9 |
1 1 |
06.57,6 | -00,5 ( -00,5) |
3. | 14 | KARILAINEN Mitsubishi |
N 6 |
2 2 |
05.38,1 | -03,1 | 3. | 14 | KARILAINEN Mitsubishi |
N 6 |
2 2 |
06.59,4 | -02,3 ( -01,8) |
4. | 10 | PASANEN Mitsubishi |
A 9 |
2 2 |
05.49,8 | -14,8 | 4. | 9 | JUURIKKA Mitsubishi |
A 9 |
2 2 |
07.18,1 | -21,0 ( -18,7) |
5. | 9 | JUURIKKA Mitsubishi |
A 9 |
3 3 |
05.52,4 | -17,4 | 5. | 10 | PASANEN Mitsubishi |
A 9 |
3 3 |
07.18,9 | -21,8 ( -00,8) |
6. | 24 | RAUTIAINEN Toyota |
F 10 |
1 1 |
05.58,7 | -23,7 | 6. | 15 | MARTTILA Subaru |
N 6 |
3 3 |
07.26,1 | -29,0 ( -07,2) |
7. | 15 | MARTTILA Subaru |
N 6 |
3 3 |
06.01,9 | -26,9 | 7. | 24 | RAUTIAINEN Toyota |
F 10 |
1 1 |
07.26,3 | -29,2 ( -00,2) |
8. | 33 | MERTANEN Ford |
F 11 |
2 1 |
06.07,1 | -32,1 | 8. | 41 | RAAPPANA Opel |
F 11 |
2 1 |
07.35,7 | -38,6 ( -09,4) |
9. | 26 | MÄNNIKKÖ Toyota |
F 10 |
3 2 |
06.07,5 | -32,5 | 9. | 26 | MÄNNIKKÖ Toyota |
F 10 |
3 2 |
07.36,0 | -38,9 ( -00,3) |
10. | 41 | RAAPPANA Opel |
F 11 |
4 2 |
06.08,6 | -33,6 | 10. | 33 | MERTANEN Ford |
F 11 |
4 2 |
07.38,2 | -41,1 ( -02,2) |
11. | 20 | VALTAALA Toyota |
F 10 |
5 3 |
06.12,8 | -37,8 | 11. | 20 | VALTAALA Toyota |
F 10 |
5 3 |
07.42,1 | -45,0 ( -03,9) |
11. | 32 | AHO Ford |
F 11 |
5 3 |
06.12,8 | -37,8 | 12. | 32 | AHO Ford |
F 11 |
6 3 |
07.42,6 | -45,5 ( -00,5) |
13. | 12 | RINTAMÄKI Mitsubishi |
N 6 |
4 4 |
06.13,1 | -38,1 | 13. | 12 | RINTAMÄKI Mitsubishi |
N 6 |
4 4 |
07.42,9 | -45,8 ( -00,3) |
14. | 22 | RUNTTI Toyota |
F 10 |
7 4 |
06.16,2 | -41,2 | 14. | 22 | RUNTTI Toyota |
F 10 |
7 4 |
07.44,7 | -47,6 ( -01,8) |
15. | 30 | POLOJÄRVI Peugeot |
F 11 |
8 4 |
06.17,1 | -42,1 | 15. | 30 | POLOJÄRVI Peugeot |
F 11 |
8 4 |
07.47,9 | -50,8 ( -03,2) |
16. | 42 | OHTONEN Ford |
F 11 |
9 5 |
06.19,4 | -44,4 | 16. | 42 | OHTONEN Ford |
F 11 |
9 5 |
07.49,1 | -52,0 ( -01,2) |
17. | 34 | KETOPAIKKA Ford |
F 11 |
10 6 |
06.20,4 | -45,4 | 17. | 40 | LINDELL Ford |
F 11 |
10 6 |
07.52,0 | -54,9 ( -02,9) |
18. | 44 | KESKI-KORSU Ford |
F 11 |
11 7 |
06.22,4 | -47,4 | 18. | 34 | KETOPAIKKA Ford |
F 11 |
11 7 |
07.52,5 | -55,4 ( -00,5) |
19. | 25 | KOSKI Toyota |
F 10 |
12 5 |
06.23,5 | -48,5 | 19. | 21 | IMPIÖ Toyota |
F 10 |
12 5 |
07.53,4 | -56,3 ( -00,9) |
20. | 40 | LINDELL Ford |
F 11 |
13 8 |
06.23,8 | -48,8 | 20. | 25 | KOSKI Toyota |
F 10 |
13 6 |
07.53,6 | -56,5 ( -00,2) |
21. | 21 | IMPIÖ Toyota |
F 10 |
14 6 |
06.24,7 | -49,7 | 21. | 44 | KESKI-KORSU Ford |
F 11 |
14 8 |
07.55,7 | -58,6 ( -02,1) |
22. | 37 | TUOMAALA Opel |
F 11 |
15 9 |
06.25,8 | -50,8 | 22. | 37 | TUOMAALA Opel |
F 11 |
15 9 |
07.56,0 | -58,9 ( -00,3) |
23. | 43 | HONKANEN Ford |
F 11 |
16 10 |
06.26,5 | -51,5 | 23. | 43 | HONKANEN Ford |
F 11 |
16 10 |
07.58,2 | -01.01,1 ( -02,2) |
24. | 35 | VUORENMAA Ford |
F 11 |
17 11 |
06.28,3 | -53,3 | 24. | 35 | VUORENMAA Ford |
F 11 |
17 11 |
08.01,6 | -01.04,5 ( -03,4) |
25. | 19 | PIIROINEN Opel |
N 5 |
5 1 |
06.29,2 | -54,2 | 25. | 19 | PIIROINEN Opel |
N 5 |
5 1 |
08.01,6 | -01.04,5 (**.**) |
26. | 31 | TUNKKARI Opel |
F 11 |
18 12 |
06.32,0 | -57,0 | 26. | 31 | TUNKKARI Opel |
F 11 |
18 12 |
08.02,6 | -01.05,5 ( -01,0) |
27. | 39 | LESKELÄ Ford |
F 11 |
19 13 |
06.37,7 | -01.02,7 | 27. | 39 | LESKELÄ Ford |
F 11 |
19 13 |
08.07,2 | -01.10,1 ( -04,6) |
28. | 18 | ROMPPAINEN Opel |
A 8 |
4 1 |
06.56,4 | -01.21,4 | 28. | 18 | ROMPPAINEN Opel |
A 8 |
4 1 |
08.34,5 | -01.37,4 ( -27,3) |
29. | 23 | HALMEKANGAS Toyota |
F 10 |
20 7 |
09.59,9 | -04.24,9 | 29. | 23 | HALMEKANGAS Toyota |
F 10 |
20 7 |
11.31,8 | -04.34,7 (-02.57,3) |