Lap Data System Oy | 5.1.2003 18:27:30 |
---|
42. POHJOLA-RALLI B-JUNIORIT / Tilannetuloksia EK 3:n jälkeen /LÄNSISUO/ Pituus 4.50 km |
---|
EKTULOKSET | TILANNETULOKSET | ||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Ek Aika |
Ero 1.:een |
Sja | No. | Ohjaaja Auto |
Ry Lk |
Ry Lk Sja |
Kok. Aika |
Ero 1.:een |
1. | 116 | VÄISÄNEN Ford |
F 21 |
1 1 |
03.32,9 | **.** | 1. | 110 | RAMLIN Ford |
F 21 |
1 1 |
11.38,1 | **.** (**.**) |
2. | 110 | RAMLIN Ford |
F 21 |
2 2 |
03.33,8 | -00,9 | 2. | 116 | VÄISÄNEN Ford |
F 21 |
2 2 |
11.38,3 | -00,2 ( -00,2) |
3. | 85 | KYLMÄNEN Peugeot |
F 20 |
3 1 |
03.36,7 | -03,8 | 3. | 108 | SAKKO Ford |
F 21 |
3 3 |
11.49,6 | -11,5 ( -11,3) |
4. | 94 | OKKONEN Toyota |
F 20 |
4 2 |
03.39,9 | -07,0 | 4. | 100 | OJANLATVA Toyota |
F 20 |
4 1 |
11.50,2 | -12,1 ( -00,6) |
5. | 99 | BJÖRN Toyota |
F 20 |
5 3 |
03.40,1 | -07,2 | 5. | 85 | KYLMÄNEN Peugeot |
F 20 |
5 2 |
11.57,4 | -19,3 ( -07,2) |
6. | 113 | SIPOLA Ford |
F 21 |
6 3 |
03.40,3 | -07,4 | 6. | 115 | MAGGA Opel |
F 21 |
6 4 |
11.59,1 | -21,0 ( -01,7) |
7. | 92 | HALONEN Skoda |
F 20 |
7 4 |
03.40,6 | -07,7 | 7. | 90 | KATAJA Toyota |
F 20 |
7 3 |
12.05,4 | -27,3 ( -06,3) |
8. | 96 | SALMELA Ford |
F 20 |
8 5 |
03.42,4 | -09,5 | 8. | 113 | SIPOLA Ford |
F 21 |
8 5 |
12.07,5 | -29,4 ( -02,1) |
9. | 98 | MOISALA Toyota |
F 20 |
9 6 |
03.43,0 | -10,1 | 9. | 114 | HÄLL Ford |
F 21 |
9 6 |
12.09,9 | -31,8 ( -02,4) |
10. | 100 | OJANLATVA Toyota |
F 20 |
10 7 |
03.43,2 | -10,3 | 10. | 94 | OKKONEN Toyota |
F 20 |
10 4 |
12.10,0 | -31,9 ( -00,1) |
11. | 108 | SAKKO Ford |
F 21 |
11 4 |
03.43,5 | -10,6 | 11. | 92 | HALONEN Skoda |
F 20 |
11 5 |
12.18,0 | -39,9 ( -08,0) |
11. | 114 | HÄLL Ford |
F 21 |
11 4 |
03.43,5 | -10,6 | 12. | 99 | BJÖRN Toyota |
F 20 |
12 6 |
12.19,1 | -41,0 ( -01,1) |
13. | 104 | PAAKKONEN Volvo |
F 21 |
13 6 |
03.46,1 | -13,2 | 13. | 104 | PAAKKONEN Volvo |
F 21 |
13 7 |
12.25,4 | -47,3 ( -06,3) |
14. | 90 | KATAJA Toyota |
F 20 |
14 8 |
03.47,9 | -15,0 | 14. | 102 | LUKKARI Opel |
F 21 |
14 8 |
12.26,3 | -48,2 ( -00,9) |
15. | 91 | RAIVIO Lada |
F 20 |
15 9 |
03.48,5 | -15,6 | 15. | 96 | SALMELA Ford |
F 20 |
15 7 |
12.26,7 | -48,6 ( -00,4) |
16. | 88 | TUOHINO Toyota |
F 20 |
16 10 |
03.50,8 | -17,9 | 16. | 98 | MOISALA Toyota |
F 20 |
16 8 |
12.29,5 | -51,4 ( -02,8) |
17. | 105 | HÄKKINEN BMW |
F 21 |
17 7 |
03.53,8 | -20,9 | 17. | 106 | SAARNIO Nissan |
F 21 |
17 9 |
12.31,9 | -53,8 ( -02,4) |
17. | 118 | PALO Opel |
F 21 |
17 7 |
03.53,8 | -20,9 | 18. | 93 | ILMONEN Ford |
F 20 |
18 9 |
12.34,5 | -56,4 ( -02,6) |
19. | 115 | MAGGA Opel |
F 21 |
19 9 |
03.55,0 | -22,1 | 19. | 91 | RAIVIO Lada |
F 20 |
19 10 |
12.37,6 | -59,5 ( -03,1) |
20. | 106 | SAARNIO Nissan |
F 21 |
20 10 |
03.57,0 | -24,1 | 20. | 88 | TUOHINO Toyota |
F 20 |
20 11 |
12.38,1 | -01.00,0 ( -00,5) |
21. | 93 | ILMONEN Ford |
F 20 |
21 11 |
04.01,4 | -28,5 | 21. | 118 | PALO Opel |
F 21 |
21 10 |
12.50,2 | -01.12,1 ( -12,1) |
22. | 111 | OLLONEN Opel |
F 21 |
22 11 |
04.09,8 | -36,9 | 22. | 105 | HÄKKINEN BMW |
F 21 |
22 11 |
12.51,9 | -01.13,8 ( -01,7) |
23. | 103 | TUOMAALA Peugeot |
F 21 |
23 12 |
04.10,2 | -37,3 | 23. | 109 | TURPEENOJA Ford |
F 21 |
23 12 |
12.57,6 | -01.19,5 ( -05,7) |
24. | 102 | LUKKARI Opel |
F 21 |
24 13 |
04.11,5 | -38,6 | 24. | 103 | TUOMAALA Peugeot |
F 21 |
24 13 |
13.23,3 | -01.45,2 ( -25,7) |
25. | 89 | LAHTI Lada |
F 20 |
25 12 |
04.20,8 | -47,9 | 25. | 111 | OLLONEN Opel |
F 21 |
25 14 |
14.07,2 | -02.29,1 ( -43,9) |
26. | 109 | TURPEENOJA Ford |
F 21 |
26 14 |
04.30,8 | -57,9 | 26. | 89 | LAHTI Lada |
F 20 |
26 12 |
14.55,1 | -03.17,0 ( -47,9) |
27. | 101 | LUKKARILA Toyota |
F 20 |
27 13 |
05.50,4 | -02.17,5 | 27. | 101 | LUKKARILA Toyota |
F 20 |
27 13 |
15.03,4 | -03.25,3 ( -08,3) |
28. | 117 | PIIPPO Opel |
F 21 |
28 15 |
06.20,7 | -02.47,8 | 28. | 117 | PIIPPO Opel |
F 21 |
28 15 |
17.03,1 | -05.25,0 (-01.59,7) |