41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
YLEINEN - EK5
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
16:40:25 |
Pohjola-Ralli
YLEINEN / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 5:n jälkeen /Ravintola Fransmanni/
Pituus 18.81 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
09.44,5 |
**.** |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
34.24,5 |
**.**
(**.**) |
2. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
2
2 |
09.57,7 |
-13,2 |
2. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
2
2 |
35.22,2 |
-57,7
( -57,7) |
3. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
10.04,8 |
-20,3 |
3. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
35.33,2 |
-01.08,7
( -11,0) |
4. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
10.08,3 |
-23,8 |
4. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
36.15,3 |
-01.50,8
( -42,1) |
5. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
10.09,0 |
-24,5 |
5. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
5
5 |
36.22,4 |
-01.57,9
( -07,1) |
6. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
5
5 |
10.17,1 |
-32,6 |
6. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
6
6 |
36.28,1 |
-02.03,6
( -05,7) |
7. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
1
1 |
10.23,4 |
-38,9 |
7. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
36.42,9 |
-02.18,4
( -14,8) |
8. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
2
2 |
10.24,2 |
-39,7 |
8. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
1
1 |
37.25,1 |
-03.00,6
( -42,2) |
9. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
3
1 |
10.45,0 |
-01.00,5 |
9. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
2
1 |
38.16,3 |
-03.51,8
( -51,2) |
10. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
4
2 |
10.46,1 |
-01.01,6 |
10. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
3
2 |
38.35,9 |
-04.11,4
( -19,6) |
11. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
5
3 |
10.47,5 |
-01.03,0 |
11. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
4
3 |
38.38,5 |
-04.14,0
( -02,6) |
12. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
6
4 |
10.49,6 |
-01.05,1 |
12. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
5
4 |
38.51,3 |
-04.26,8
( -12,8) |
13. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
7
5 |
10.52,3 |
-01.07,8 |
13. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
6
5 |
38.57,4 |
-04.32,9
( -06,1) |
14. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
8
6 |
10.52,7 |
-01.08,2 |
14. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
7
6 |
38.58,1 |
-04.33,6
( -00,7) |
15. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
9
3 |
10.55,6 |
-01.11,1 |
15. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
8
2 |
38.59,7 |
-04.35,2
( -01,6) |
16. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
10
7 |
10.56,0 |
-01.11,5 |
16. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
9
7 |
38.59,9 |
-04.35,4
( -00,2) |
17. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
11
8 |
10.56,6 |
-01.12,1 |
17. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
10
3 |
39.04,3 |
-04.39,8
( -04,4) |
18. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
6
6 |
10.58,7 |
-01.14,2 |
18. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
11
8 |
39.10,6 |
-04.46,1
( -06,3) |
19. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
12
9 |
11.01,6 |
-01.17,1 |
19. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
12
9 |
39.12,1 |
-04.47,6
( -01,5) |
20. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
13
10 |
11.07,3 |
-01.22,8 |
20. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
13
10 |
39.26,9 |
-05.02,4
( -14,8) |
21. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
14
11 |
11.15,8 |
-01.31,3 |
21. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
7
1 |
39.31,0 |
-05.06,5
( -04,1) |
22. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
7
1 |
11.18,4 |
-01.33,9 |
22. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
14
11 |
40.35,3 |
-06.10,8
(-01.04,3) |
23. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
11.34,6 |
-01.50,1 |
23. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
15
12 |
42.08,3 |
-07.43,8
(-01.33,0) |
24. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
15
12 |
11.36,2 |
-01.51,7 |
24. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
16
13 |
42.09,8 |
-07.45,3
( -01,5) |
25. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
8
1 |
12.15,0 |
-02.30,5 |
25. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
8
1 |
42.49,3 |
-08.24,8
( -39,5) |
26. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
16
13 |
14.38,3 |
-04.53,8 |
26. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
45.13,5 |
-10.49,0
(-02.24,2) |
27. |
17 |
LEINONEN
Toyota |
F
7 |
17
4 |
15.11,7 |
-05.27,2 |
|