41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
YLEINEN - EK2
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
16:40:24 |
Pohjola-Ralli
YLEINEN / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 2:n jälkeen /Neste Baari Maikkula/
Pituus 20.20 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
10.12,5 |
**.** |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
17.41,0 |
**.**
(**.**) |
2. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
2
2 |
10.22,4 |
-09,9 |
2. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
2
2 |
17.53,3 |
-12,3
( -12,3) |
3. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
10.24,8 |
-12,3 |
3. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
18.06,9 |
-25,9
( -13,6) |
4. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
10.31,1 |
-18,6 |
4. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
18.16,6 |
-35,6
( -09,7) |
5. |
2 |
AHO
Ford |
A
5 |
5
5 |
10.45,5 |
-33,0 |
5. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
5
5 |
18.48,0 |
-01.07,0
( -31,4) |
6. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
6
6 |
10.49,4 |
-36,9 |
6. |
2 |
AHO
Ford |
A
5 |
6
6 |
18.48,7 |
-01.07,7
( -00,7) |
7. |
5 |
VAINIO
Ford |
A
5 |
7
7 |
10.50,5 |
-38,0 |
7. |
5 |
VAINIO
Ford |
A
5 |
7
7 |
18.49,3 |
-01.08,3
( -00,6) |
8. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
8
8 |
10.51,9 |
-39,4 |
8. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
8
8 |
18.58,5 |
-01.17,5
( -09,2) |
9. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
1
1 |
11.03,8 |
-51,3 |
9. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
19.10,0 |
-01.29,0
( -11,5) |
10. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
11.06,6 |
-54,1 |
10. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
1
1 |
19.20,7 |
-01.39,7
( -10,7) |
11. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
2
1 |
11.09,1 |
-56,6 |
11. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
2
1 |
19.28,6 |
-01.47,6
( -07,9) |
12. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
3
2 |
11.12,2 |
-59,7 |
12. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
3
2 |
19.39,9 |
-01.58,9
( -11,3) |
13. |
15 |
RUNTTI
Toyota |
F
7 |
4
2 |
11.19,0 |
-01.06,5 |
13. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
4
3 |
19.45,7 |
-02.04,7
( -05,8) |
14. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
5
3 |
11.20,0 |
-01.07,5 |
14. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
5
4 |
19.49,4 |
-02.08,4
( -03,7) |
15. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
6
3 |
11.26,3 |
-01.13,8 |
15. |
15 |
RUNTTI
Toyota |
F
7 |
6
2 |
19.53,2 |
-02.12,2
( -03,8) |
16. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
7
4 |
11.26,6 |
-01.14,1 |
16. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
7
5 |
20.01,0 |
-02.20,0
( -07,8) |
17. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
8
5 |
11.27,4 |
-01.14,9 |
17. |
40 |
KEMPPAINEN
Fiat |
F
8 |
8
6 |
20.02,7 |
-02.21,7
( -01,7) |
18. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
9
6 |
11.29,2 |
-01.16,7 |
18. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
9
7 |
20.07,0 |
-02.26,0
( -04,3) |
19. |
40 |
KEMPPAINEN
Fiat |
F
8 |
10
7 |
11.29,7 |
-01.17,2 |
19. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
10
8 |
20.08,5 |
-02.27,5
( -01,5) |
20. |
10 |
JUURIKKA
Ford |
A
5 |
9
9 |
11.32,3 |
-01.19,8 |
20. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
11
9 |
20.09,1 |
-02.28,1
( -00,6) |
21. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
11
8 |
11.32,9 |
-01.20,4 |
21. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
12
3 |
20.09,8 |
-02.28,8
( -00,7) |
22. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
10
1 |
11.36,3 |
-01.23,8 |
22. |
17 |
LEINONEN
Toyota |
F
7 |
13
4 |
20.14,7 |
-02.33,7
( -04,9) |
23. |
17 |
LEINONEN
Toyota |
F
7 |
12
4 |
11.36,8 |
-01.24,3 |
23. |
36 |
LAUKKANEN
Opel |
F
8 |
14
10 |
20.14,9 |
-02.33,9
( -00,2) |
24. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
13
9 |
11.37,5 |
-01.25,0 |
24. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
9
1 |
20.21,5 |
-02.40,5
( -06,6) |
25. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
14
10 |
11.39,7 |
-01.27,2 |
25. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
15
11 |
20.21,9 |
-02.40,9
( -00,4) |
26. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
15
11 |
11.44,8 |
-01.32,3 |
26. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
16
12 |
20.25,7 |
-02.44,7
( -03,8) |
27. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
16
12 |
11.45,2 |
-01.32,7 |
27. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
17
13 |
20.27,8 |
-02.46,8
( -02,1) |
28. |
30 |
ROSSI
Ford |
F
8 |
17
13 |
11.46,8 |
-01.34,3 |
28. |
10 |
JUURIKKA
Ford |
A
5 |
10
9 |
20.50,7 |
-03.09,7
( -22,9) |
29. |
36 |
LAUKKANEN
Opel |
F
8 |
18
14 |
11.50,4 |
-01.37,9 |
29. |
30 |
ROSSI
Ford |
F
8 |
18
14 |
20.52,0 |
-03.11,0
( -01,3) |
30. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
19
15 |
12.00,6 |
-01.48,1 |
30. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
19
5 |
20.57,9 |
-03.16,9
( -05,9) |
31. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
11
1 |
12.41,8 |
-02.29,3 |
31. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
20
15 |
20.58,6 |
-03.17,6
( -00,7) |
32. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
20
5 |
12.43,9 |
-02.31,4 |
32. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
11
1 |
22.18,5 |
-04.37,5
(-01.19,9) |
33. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
21
16 |
13.15,8 |
-03.03,3 |
33. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
21
16 |
22.19,6 |
-04.38,6
( -01,1) |
34. |
16 |
IMPIÖ
Toyota |
F
7 |
22
6 |
15.08,6 |
-04.56,1 |
34. |
16 |
IMPIÖ
Toyota |
F
7 |
22
6 |
25.08,2 |
-07.27,2
(-02.48,6) |
35. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
16.23,1 |
-06.10,6 |
35. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
25.38,3 |
-07.57,3
( -30,1) |
|