41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
YLEINEN - EK1
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
16:40:23 |
Pohjola-Ralli
YLEINEN / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 1:n jälkeen /PT Business Team/
Pituus 15.12 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
07.28,5 |
**.** |
1. |
6 |
TIRI
Subaru |
A
5 |
1
1 |
07.28,5 |
**.**
(**.**) |
1. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
1
1 |
07.28,5 |
**.** |
1. |
7 |
KARILAINEN
Mitsubishi |
A
5 |
1
1 |
07.28,5 |
**.**
(**.**) |
3. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
07.44,5 |
-16,0 |
3. |
1 |
TIIKKALA
Mitsubishi |
A
5 |
3
3 |
07.44,5 |
-16,0
( -16,0) |
4. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
07.45,5 |
-17,0 |
4. |
4 |
EKLUND
Mitsubishi |
A
5 |
4
4 |
07.45,5 |
-17,0
( -01,0) |
5. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
5
5 |
07.58,6 |
-30,1 |
5. |
8 |
MARTTILA
Mitsubishi |
A
5 |
5
5 |
07.58,6 |
-30,1
( -13,1) |
6. |
5 |
VAINIO
Ford |
A
5 |
6
6 |
07.58,8 |
-30,3 |
6. |
5 |
VAINIO
Ford |
A
5 |
6
6 |
07.58,8 |
-30,3
( -00,2) |
7. |
2 |
AHO
Ford |
A
5 |
7
7 |
08.03,2 |
-34,7 |
7. |
2 |
AHO
Ford |
A
5 |
7
7 |
08.03,2 |
-34,7
( -04,4) |
8. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
08.03,4 |
-34,9 |
8. |
11 |
KOSKI
Mitsubishi |
N
2 |
1
1 |
08.03,4 |
-34,9
( -00,2) |
9. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
8
8 |
08.06,6 |
-38,1 |
9. |
3 |
RANTAKARI
Mitsubishi |
A
5 |
8
8 |
08.06,6 |
-38,1
( -03,2) |
10. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
1
1 |
08.14,0 |
-45,5 |
10. |
14 |
KOSKINIEMI
Toyota |
F
7 |
1
1 |
08.14,0 |
-45,5
( -07,4) |
11. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
2
2 |
08.16,9 |
-48,4 |
11. |
13 |
MUKKALA
Toyota |
F
7 |
2
2 |
08.16,9 |
-48,4
( -02,9) |
12. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
3
1 |
08.19,5 |
-51,0 |
12. |
23 |
PASANEN
Opel |
F
8 |
3
1 |
08.19,5 |
-51,0
( -02,6) |
13. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
4
2 |
08.22,8 |
-54,3 |
13. |
29 |
PITKÄNEN
Ford |
F
8 |
4
2 |
08.22,8 |
-54,3
( -03,3) |
14. |
36 |
LAUKKANEN
Opel |
F
8 |
5
3 |
08.24,5 |
-56,0 |
14. |
36 |
LAUKKANEN
Opel |
F
8 |
5
3 |
08.24,5 |
-56,0
( -01,7) |
15. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
6
4 |
08.25,7 |
-57,2 |
15. |
25 |
MERTANEN
Ford |
F
8 |
6
4 |
08.25,7 |
-57,2
( -01,2) |
16. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
7
5 |
08.27,7 |
-59,2 |
16. |
28 |
KARHU
Ford |
F
8 |
7
5 |
08.27,7 |
-59,2
( -02,0) |
17. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
8
6 |
08.28,1 |
-59,6 |
17. |
26 |
KARSIKKO
Ford |
F
8 |
8
6 |
08.28,1 |
-59,6
( -00,4) |
18. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
9
7 |
08.29,5 |
-01.01,0 |
18. |
37 |
LINDELL
Ford |
F
8 |
9
7 |
08.29,5 |
-01.01,0
( -01,4) |
19. |
40 |
KEMPPAINEN
Fiat |
F
8 |
10
8 |
08.33,0 |
-01.04,5 |
19. |
40 |
KEMPPAINEN
Fiat |
F
8 |
10
8 |
08.33,0 |
-01.04,5
( -03,5) |
20. |
15 |
RUNTTI
Toyota |
F
7 |
11
3 |
08.34,2 |
-01.05,7 |
20. |
15 |
RUNTTI
Toyota |
F
7 |
11
3 |
08.34,2 |
-01.05,7
( -01,2) |
21. |
17 |
LEINONEN
Toyota |
F
7 |
12
4 |
08.37,9 |
-01.09,4 |
21. |
17 |
LEINONEN
Toyota |
F
7 |
12
4 |
08.37,9 |
-01.09,4
( -03,7) |
22. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
13
9 |
08.39,3 |
-01.10,8 |
22. |
31 |
RAAPPANA
Opel |
F
8 |
13
9 |
08.39,3 |
-01.10,8
( -01,4) |
23. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
14
10 |
08.40,5 |
-01.12,0 |
23. |
27 |
HOLAPPA
Ford |
F
8 |
14
10 |
08.40,5 |
-01.12,0
( -01,2) |
24. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
15
11 |
08.41,7 |
-01.13,2 |
24. |
24 |
POLOJÄRVI
Peugeot |
F
8 |
15
11 |
08.41,7 |
-01.13,2
( -01,2) |
25. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
16
12 |
08.42,2 |
-01.13,7 |
25. |
32 |
HUOTARI
Ford |
F
8 |
16
12 |
08.42,2 |
-01.13,7
( -00,5) |
26. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
17
13 |
08.43,0 |
-01.14,5 |
26. |
39 |
LESKELÄ
Ford |
F
8 |
17
13 |
08.43,0 |
-01.14,5
( -00,8) |
27. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
18
5 |
08.43,5 |
-01.15,0 |
27. |
12 |
KAURALA
Toyota |
F
7 |
18
5 |
08.43,5 |
-01.15,0
( -00,5) |
28. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
9
1 |
08.45,2 |
-01.16,7 |
28. |
19 |
KARPPINEN
Citroen |
A
4 |
9
1 |
08.45,2 |
-01.16,7
( -01,7) |
29. |
18 |
KURSU
Toyota |
F
7 |
19
6 |
08.45,8 |
-01.17,3 |
29. |
18 |
KURSU
Toyota |
F
7 |
19
6 |
08.45,8 |
-01.17,3
( -00,6) |
30. |
30 |
ROSSI
Ford |
F
8 |
20
14 |
08.55,2 |
-01.26,7 |
30. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
20
14 |
08.58,0 |
-01.29,5
( -12,2) |
31. |
34 |
TUNKKARI
Opel |
F
8 |
21
15 |
08.58,0 |
-01.29,5 |
31. |
16 |
IMPIÖ
Toyota |
F
7 |
21
7 |
08.59,6 |
-01.31,1
( -01,6) |
32. |
16 |
IMPIÖ
Toyota |
F
7 |
22
7 |
08.59,6 |
-01.31,1 |
32. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
22
15 |
09.03,8 |
-01.35,3
( -04,2) |
33. |
35 |
TUOMAALA
Opel |
F
8 |
23
16 |
09.03,8 |
-01.35,3 |
33. |
30 |
ROSSI
Ford |
F
8 |
23
16 |
09.05,2 |
-01.36,7
( -01,4) |
34. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
09.15,2 |
-01.46,7 |
34. |
42 |
JUNTUNEN
Mitsubishi |
N
16 |
2
1 |
09.15,2 |
-01.46,7
( -10,0) |
35. |
10 |
JUURIKKA
Ford |
A
5 |
10
9 |
09.18,4 |
-01.49,9 |
35. |
10 |
JUURIKKA
Ford |
A
5 |
10
9 |
09.18,4 |
-01.49,9
( -03,2) |
36. |
33 |
IKONEN
Opel |
F
8 |
24
17 |
09.21,1 |
-01.52,6 |
36. |
33 |
IKONEN
Opel |
F
8 |
24
17 |
09.21,1 |
-01.52,6
( -02,7) |
37. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
11
1 |
09.36,7 |
-02.08,2 |
37. |
20 |
KESÄLAHTI
Skoda |
A
3 |
11
1 |
09.36,7 |
-02.08,2
( -15,6) |
|