41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
B-JUNIORIT - EK4
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
18:14:23 |
Pohjola-Ralli
B-JUNIORIT / Tilannetuloksia
EK 4:n jälkeen /Suomen Autokatsastus/
Pituus 4.30 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
116 |
LAUKKA
Datsun |
F
18 |
1
1 |
03.26,8 |
**.** |
1. |
119 |
NIKUPETERI
Ford |
F
18 |
1
1 |
29.00,4 |
**.**
(**.**) |
2. |
84 |
GRÖNLUND
VW |
F
17 |
2
1 |
03.29,7 |
-02,9 |
2. |
84 |
GRÖNLUND
VW |
F
17 |
2
1 |
29.03,1 |
-02,7
( -02,7) |
2. |
119 |
NIKUPETERI
Ford |
F
18 |
2
2 |
03.29,7 |
-02,9 |
3. |
115 |
LAMPELA
Ford |
F
18 |
3
2 |
29.05,3 |
-04,9
( -02,2) |
4. |
115 |
LAMPELA
Ford |
F
18 |
4
3 |
03.32,2 |
-05,4 |
4. |
110 |
SIURUA
Ford |
F
18 |
4
3 |
29.46,9 |
-46,5
( -41,6) |
5. |
93 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
5
2 |
03.32,9 |
-06,1 |
5. |
82 |
HANHELA
Toyota |
F
17 |
5
2 |
29.49,1 |
-48,7
( -02,2) |
6. |
92 |
KIVILAHTI
Toyota |
F
17 |
6
3 |
03.33,7 |
-06,9 |
6. |
92 |
KIVILAHTI
Toyota |
F
17 |
6
3 |
29.52,7 |
-52,3
( -03,6) |
7. |
118 |
HAAPANIEMI
Ford |
F
18 |
7
4 |
03.34,2 |
-07,4 |
7. |
104 |
NIEMINEN
Opel |
A
18 |
1
4 |
29.53,6 |
-53,2
( -00,9) |
8. |
89 |
SEPPÄNEN
Toyota |
F
17 |
8
4 |
03.35,0 |
-08,2 |
8. |
98 |
KORPELA
Toyota |
F
17 |
7
4 |
29.54,3 |
-53,9
( -00,7) |
9. |
97 |
KYLMÄNEN
Peugeot |
A
17 |
1
5 |
03.36,6 |
-09,8 |
9. |
116 |
LAUKKA
Datsun |
F
18 |
8
5 |
29.59,2 |
-58,8
( -04,9) |
10. |
75 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
9
6 |
03.38,5 |
-11,7 |
10. |
91 |
PASO
Toyota |
F
17 |
9
5 |
30.06,2 |
-01.05,8
( -07,0) |
10. |
82 |
HANHELA
Toyota |
F
17 |
9
6 |
03.38,5 |
-11,7 |
11. |
118 |
HAAPANIEMI
Ford |
F
18 |
10
6 |
30.10,0 |
-01.09,6
( -03,8) |
12. |
85 |
RAUMA
Toyota |
F
17 |
11
8 |
03.40,7 |
-13,9 |
12. |
85 |
RAUMA
Toyota |
F
17 |
11
6 |
30.21,8 |
-01.21,4
( -11,8) |
13. |
110 |
SIURUA
Ford |
F
18 |
12
5 |
03.41,3 |
-14,5 |
13. |
93 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
12
7 |
30.29,9 |
-01.29,5
( -08,1) |
14. |
76 |
JAAKOLA
Toyota |
F
17 |
13
9 |
03.41,5 |
-14,7 |
14. |
75 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
13
8 |
30.39,4 |
-01.39,0
( -09,5) |
15. |
104 |
NIEMINEN
Opel |
A
18 |
2
6 |
03.41,8 |
-15,0 |
15. |
107 |
PIENINIEMI
Ford |
F
18 |
14
7 |
30.41,5 |
-01.41,1
( -02,1) |
16. |
98 |
KORPELA
Toyota |
F
17 |
14
10 |
03.42,2 |
-15,4 |
16. |
108 |
VUOTI
Ford |
F
18 |
15
8 |
31.03,9 |
-02.03,5
( -22,4) |
17. |
79 |
HEMMILÄ
Talbot |
F
17 |
15
11 |
03.43,1 |
-16,3 |
17. |
101 |
KOVALAINEN
Ford |
F
18 |
16
9 |
31.05,5 |
-02.05,1
( -01,6) |
18. |
87 |
TAPIO
Toyota |
F
17 |
16
12 |
03.44,5 |
-17,7 |
18. |
76 |
JAAKOLA
Toyota |
F
17 |
17
9 |
31.12,2 |
-02.11,8
( -06,7) |
19. |
88 |
PAASO-RANTALA
Toyota |
F
17 |
17
13 |
03.44,8 |
-18,0 |
19. |
86 |
SALO
Lada |
F
17 |
18
10 |
31.14,0 |
-02.13,6
( -01,8) |
20. |
101 |
KOVALAINEN
Ford |
F
18 |
18
7 |
03.45,7 |
-18,9 |
20. |
109 |
VAKKURI
Opel |
F
18 |
19
10 |
31.16,9 |
-02.16,5
( -02,9) |
21. |
121 |
PAHTAKARI
Ford |
F
18 |
19
8 |
03.46,0 |
-19,2 |
21. |
89 |
SEPPÄNEN
Toyota |
F
17 |
20
11 |
31.33,8 |
-02.33,4
( -16,9) |
22. |
107 |
PIENINIEMI
Ford |
F
18 |
20
9 |
03.46,1 |
-19,3 |
22. |
97 |
KYLMÄNEN
Peugeot |
A
17 |
2
12 |
31.49,1 |
-02.48,7
( -15,3) |
23. |
108 |
VUOTI
Ford |
F
18 |
21
10 |
03.47,4 |
-20,6 |
23. |
99 |
KOIVUNIEMI
Lada |
F
17 |
21
13 |
32.06,5 |
-03.06,1
( -17,4) |
24. |
91 |
PASO
Toyota |
F
17 |
22
14 |
03.49,8 |
-23,0 |
24. |
81 |
ILMONEN
Ford |
F
17 |
22
14 |
32.18,3 |
-03.17,9
( -11,8) |
25. |
83 |
HALONEN
Skoda |
A
17 |
3
15 |
03.50,3 |
-23,5 |
25. |
90 |
POIKAJÄRVI
Toyota |
F
17 |
23
15 |
32.41,5 |
-03.41,1
( -23,2) |
26. |
86 |
SALO
Lada |
F
17 |
23
16 |
03.50,4 |
-23,6 |
26. |
87 |
TAPIO
Toyota |
F
17 |
24
16 |
32.47,3 |
-03.46,9
( -05,8) |
27. |
90 |
POIKAJÄRVI
Toyota |
F
17 |
24
17 |
03.50,9 |
-24,1 |
27. |
79 |
HEMMILÄ
Talbot |
F
17 |
25
17 |
33.12,8 |
-04.12,4
( -25,5) |
28. |
99 |
KOIVUNIEMI
Lada |
F
17 |
25
18 |
03.51,9 |
-25,1 |
28. |
122 |
RUOTTU
Opel |
F
18 |
26
11 |
33.26,7 |
-04.26,3
( -13,9) |
29. |
122 |
RUOTTU
Opel |
F
18 |
26
11 |
03.56,4 |
-29,6 |
29. |
111 |
RAMLIN
Ford |
F
18 |
27
12 |
34.44,9 |
-05.44,5
(-01.18,2) |
30. |
109 |
VAKKURI
Opel |
F
18 |
27
12 |
03.58,8 |
-32,0 |
30. |
83 |
HALONEN
Skoda |
A
17 |
3
18 |
35.51,8 |
-06.51,4
(-01.06,9) |
31. |
81 |
ILMONEN
Ford |
F
17 |
28
19 |
04.03,2 |
-36,4 |
31. |
106 |
MIKKOLA
Opel |
A
18 |
4
13 |
38.49,9 |
-09.49,5
(-02.58,1) |
32. |
106 |
MIKKOLA
Opel |
A
18 |
4
13 |
04.10,2 |
-43,4 |
32. |
102 |
SIURUA
Opel |
F
18 |
28
14 |
40.33,0 |
-11.32,6
(-01.43,1) |
33. |
102 |
SIURUA
Opel |
F
18 |
29
14 |
04.23,1 |
-56,3 |
33. |
88 |
PAASO-RANTALA
Toyota |
F
17 |
29
19 |
40.38,6 |
-11.38,2
( -05,6) |
34. |
111 |
RAMLIN
Ford |
F
18 |
30
15 |
07.13,8 |
-03.47,0 |
34. |
121 |
PAHTAKARI
Ford |
F
18 |
30
15 |
47.23,2 |
-18.22,8
(-06.44,6) |
|