41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
B-JUNIORIT - EK2
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
18:02:42 |
Pohjola-Ralli
B-JUNIORIT / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 2:n jälkeen /Neste Baari Maikkula/
Pituus 20.20 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
84 |
GRÖNLUND
VW |
F
17 |
1
1 |
11.25,1 |
**.** |
1. |
119 |
NIKUPETERI
Ford |
F
18 |
1
1 |
20.57,3 |
**.**
(**.**) |
2. |
119 |
NIKUPETERI
Ford |
F
18 |
2
1 |
12.01,0 |
-35,9 |
2. |
115 |
LAMPELA
Ford |
F
18 |
2
2 |
21.03,2 |
-05,9
( -05,9) |
3. |
115 |
LAMPELA
Ford |
F
18 |
3
2 |
12.11,8 |
-46,7 |
3. |
84 |
GRÖNLUND
VW |
F
17 |
3
1 |
21.08,4 |
-11,1
( -05,2) |
4. |
110 |
SIURUA
Ford |
F
18 |
4
3 |
12.15,8 |
-50,7 |
4. |
110 |
SIURUA
Ford |
F
18 |
4
3 |
21.24,5 |
-27,2
( -16,1) |
5. |
98 |
KORPELA
Toyota |
F
17 |
5
2 |
12.16,6 |
-51,5 |
5. |
82 |
HANHELA
Toyota |
F
17 |
5
2 |
21.29,8 |
-32,5
( -05,3) |
6. |
82 |
HANHELA
Toyota |
F
17 |
6
3 |
12.18,4 |
-53,3 |
6. |
98 |
KORPELA
Toyota |
F
17 |
6
3 |
21.35,6 |
-38,3
( -05,8) |
7. |
92 |
KIVILAHTI
Toyota |
F
17 |
7
4 |
12.22,1 |
-57,0 |
7. |
104 |
NIEMINEN
Opel |
A
18 |
1
4 |
21.38,2 |
-40,9
( -02,6) |
8. |
104 |
NIEMINEN
Opel |
A
18 |
1
4 |
12.25,0 |
-59,9 |
8. |
91 |
PASO
Toyota |
F
17 |
7
4 |
21.42,3 |
-45,0
( -04,1) |
9. |
85 |
RAUMA
Toyota |
F
17 |
8
5 |
12.28,0 |
-01.02,9 |
9. |
92 |
KIVILAHTI
Toyota |
F
17 |
8
5 |
21.43,6 |
-46,3
( -01,3) |
10. |
75 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
9
6 |
12.32,2 |
-01.07,1 |
10. |
116 |
LAUKKA
Datsun |
F
18 |
9
5 |
21.44,4 |
-47,1
( -00,8) |
11. |
91 |
PASO
Toyota |
F
17 |
10
7 |
12.37,4 |
-01.12,3 |
11. |
85 |
RAUMA
Toyota |
F
17 |
10
6 |
21.56,8 |
-59,5
( -12,4) |
12. |
107 |
PIENINIEMI
Ford |
F
18 |
11
5 |
12.41,8 |
-01.16,7 |
12. |
118 |
HAAPANIEMI
Ford |
F
18 |
11
6 |
22.02,1 |
-01.04,8
( -05,3) |
12. |
116 |
LAUKKA
Datsun |
F
18 |
11
5 |
12.41,8 |
-01.16,7 |
13. |
107 |
PIENINIEMI
Ford |
F
18 |
12
7 |
22.14,1 |
-01.16,8
( -12,0) |
14. |
101 |
KOVALAINEN
Ford |
F
18 |
13
7 |
12.42,6 |
-01.17,5 |
14. |
75 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
13
7 |
22.19,5 |
-01.22,2
( -05,4) |
15. |
106 |
MIKKOLA
Opel |
A
18 |
2
8 |
12.44,1 |
-01.19,0 |
15. |
93 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
14
8 |
22.22,9 |
-01.25,6
( -03,4) |
16. |
97 |
KYLMÄNEN
Peugeot |
A
17 |
3
8 |
12.46,0 |
-01.20,9 |
16. |
108 |
VUOTI
Ford |
F
18 |
15
8 |
22.27,9 |
-01.30,6
( -05,0) |
17. |
118 |
HAAPANIEMI
Ford |
F
18 |
14
9 |
12.46,5 |
-01.21,4 |
17. |
109 |
VAKKURI
Opel |
F
18 |
16
9 |
22.32,1 |
-01.34,8
( -04,2) |
18. |
109 |
VAKKURI
Opel |
F
18 |
15
10 |
12.47,6 |
-01.22,5 |
18. |
114 |
KÄRKKÄINEN
Ford |
F
18 |
17
10 |
22.37,6 |
-01.40,3
( -05,5) |
19. |
93 |
OKKONEN
Toyota |
F
17 |
16
9 |
12.49,3 |
-01.24,2 |
19. |
76 |
JAAKOLA
Toyota |
F
17 |
18
9 |
22.38,1 |
-01.40,8
( -00,5) |
20. |
108 |
VUOTI
Ford |
F
18 |
17
11 |
12.49,5 |
-01.24,4 |
20. |
86 |
SALO
Lada |
F
17 |
19
10 |
22.40,4 |
-01.43,1
( -02,3) |
21. |
76 |
JAAKOLA
Toyota |
F
17 |
18
10 |
12.59,0 |
-01.33,9 |
21. |
101 |
KOVALAINEN
Ford |
F
18 |
20
11 |
22.46,7 |
-01.49,4
( -06,3) |
22. |
86 |
SALO
Lada |
F
17 |
19
11 |
13.02,3 |
-01.37,2 |
22. |
111 |
RAMLIN
Ford |
F
18 |
21
12 |
22.48,2 |
-01.50,9
( -01,5) |
23. |
114 |
KÄRKKÄINEN
Ford |
F
18 |
20
12 |
13.07,0 |
-01.41,9 |
23. |
99 |
KOIVUNIEMI
Lada |
F
17 |
22
11 |
23.05,2 |
-02.07,9
( -17,0) |
24. |
89 |
SEPPÄNEN
Toyota |
F
17 |
21
12 |
13.12,6 |
-01.47,5 |
24. |
87 |
TAPIO
Toyota |
F
17 |
23
12 |
23.09,4 |
-02.12,1
( -04,2) |
25. |
87 |
TAPIO
Toyota |
F
17 |
22
13 |
13.15,0 |
-01.49,9 |
25. |
89 |
SEPPÄNEN
Toyota |
F
17 |
24
13 |
23.12,5 |
-02.15,2
( -03,1) |
26. |
81 |
ILMONEN
Ford |
F
17 |
23
14 |
13.18,0 |
-01.52,9 |
26. |
81 |
ILMONEN
Ford |
F
17 |
25
14 |
23.29,0 |
-02.31,7
( -16,5) |
27. |
99 |
KOIVUNIEMI
Lada |
F
17 |
24
15 |
13.26,2 |
-02.01,1 |
27. |
117 |
RÄISÄNEN
Opel |
F
18 |
26
13 |
23.29,8 |
-02.32,5
( -00,8) |
28. |
111 |
RAMLIN
Ford |
F
18 |
25
13 |
13.29,1 |
-02.04,0 |
28. |
97 |
KYLMÄNEN
Peugeot |
A
17 |
2
15 |
23.37,8 |
-02.40,5
( -08,0) |
29. |
117 |
RÄISÄNEN
Opel |
F
18 |
26
14 |
13.29,2 |
-02.04,1 |
29. |
90 |
POIKAJÄRVI
Toyota |
F
17 |
27
16 |
23.50,9 |
-02.53,6
( -13,1) |
30. |
90 |
POIKAJÄRVI
Toyota |
F
17 |
27
16 |
13.32,3 |
-02.07,2 |
30. |
95 |
LUOTO
Toyota |
F
17 |
28
17 |
24.26,6 |
-03.29,3
( -35,7) |
31. |
79 |
HEMMILÄ
Talbot |
F
17 |
28
17 |
13.38,9 |
-02.13,8 |
31. |
122 |
RUOTTU
Opel |
F
18 |
29
14 |
24.33,3 |
-03.36,0
( -06,7) |
32. |
102 |
SIURUA
Opel |
F
18 |
29
15 |
13.58,8 |
-02.33,7 |
32. |
79 |
HEMMILÄ
Talbot |
F
17 |
30
18 |
24.35,0 |
-03.37,7
( -01,7) |
33. |
95 |
LUOTO
Toyota |
F
17 |
30
18 |
14.14,2 |
-02.49,1 |
33. |
80 |
HÄYRYNEN
Toyota |
F
17 |
31
19 |
27.06,7 |
-06.09,4
(-02.31,7) |
34. |
122 |
RUOTTU
Opel |
F
18 |
31
16 |
14.32,8 |
-03.07,7 |
34. |
83 |
HALONEN
Skoda |
A
17 |
3
20 |
27.12,7 |
-06.15,4
( -06,0) |
35. |
80 |
HÄYRYNEN
Toyota |
F
17 |
32
19 |
14.38,0 |
-03.12,9 |
35. |
112 |
JÄRVELÄ
Opel |
N
18 |
4
15 |
28.14,2 |
-07.16,9
(-01.01,5) |
36. |
83 |
HALONEN
Skoda |
A
17 |
4
20 |
17.20,9 |
-05.55,8 |
36. |
106 |
MIKKOLA
Opel |
A
18 |
5
16 |
29.48,7 |
-08.51,4
(-01.34,5) |
37. |
112 |
JÄRVELÄ
Opel |
N
18 |
5
17 |
17.37,3 |
-06.12,2 |
37. |
102 |
SIURUA
Opel |
F
18 |
32
17 |
31.07,3 |
-10.10,0
(-01.18,6) |
38. |
88 |
PAASO-RANTALA
Toyota |
F
17 |
33
21 |
22.42,0 |
-11.16,9 |
38. |
88 |
PAASO-RANTALA
Toyota |
F
17 |
33
21 |
32.12,3 |
-11.15,0
(-01.05,0) |
39. |
121 |
PAHTAKARI
Ford |
F
18 |
34
18 |
28.05,1 |
-16.40,0 |
39. |
121 |
PAHTAKARI
Ford |
F
18 |
34
18 |
37.43,9 |
-16.46,6
(-05.31,6) |
|