41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
A-JUNIORIT - EK4
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
17:54:03 |
Pohjola-Ralli
A-JUNIORIT / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 4:n jälkeen /Suomen Autokatsastus/
Pituus 4.30 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
03.17,6 |
**.** |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
27.01,3 |
**.**
(**.**) |
2. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
1
1 |
03.20,8 |
-03,2 |
2. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
1
1 |
28.12,2 |
-01.10,9
(-01.10,9) |
3. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
03.21,2 |
-03,6 |
3. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
28.20,4 |
-01.19,1
( -08,2) |
4. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
3
3 |
03.21,7 |
-04,1 |
4. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
3
3 |
28.31,6 |
-01.30,3
( -11,2) |
5. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
03.23,9 |
-06,3 |
5. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
4
1 |
28.33,2 |
-01.31,9
( -01,6) |
6. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
4
1 |
03.26,2 |
-08,6 |
6. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
5
2 |
28.53,5 |
-01.52,2
( -20,3) |
7. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
5
2 |
03.27,2 |
-09,6 |
7. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
6
3 |
28.55,0 |
-01.53,7
( -01,5) |
8. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
6
3 |
03.29,5 |
-11,9 |
8. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
28.58,1 |
-01.56,8
( -03,1) |
9. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
7
4 |
03.30,7 |
-13,1 |
9. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
7
4 |
29.02,7 |
-02.01,4
( -04,6) |
9. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
7
4 |
03.30,7 |
-13,1 |
10. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
8
4 |
29.04,2 |
-02.02,9
( -01,5) |
11. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
9
5 |
03.32,2 |
-14,6 |
11. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
9
5 |
29.05,2 |
-02.03,9
( -01,0) |
12. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
10
6 |
03.33,1 |
-15,5 |
12. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
10
6 |
29.07,6 |
-02.06,3
( -02,4) |
13. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
03.33,5 |
-15,9 |
13. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
11
7 |
29.16,8 |
-02.15,5
( -09,2) |
14. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
11
7 |
03.34,7 |
-17,1 |
14. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
29.40,2 |
-02.38,9
( -23,4) |
15. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
12
8 |
03.34,9 |
-17,3 |
15. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
12
8 |
29.44,0 |
-02.42,7
( -03,8) |
16. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
13
9 |
03.37,1 |
-19,5 |
16. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
13
9 |
29.53,7 |
-02.52,4
( -09,7) |
17. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
2
1 |
03.38,5 |
-20,9 |
17. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
14
10 |
30.05,5 |
-03.04,2
( -11,8) |
18. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
14
10 |
03.39,0 |
-21,4 |
18. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
2
1 |
30.18,2 |
-03.16,9
( -12,7) |
19. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
15
5 |
03.50,2 |
-32,6 |
19. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
15
11 |
30.36,0 |
-03.34,7
( -17,8) |
20. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
16
11 |
03.57,9 |
-40,3 |
20. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
16
5 |
35.32,1 |
-08.30,8
(-04.56,1) |
|