41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
A-JUNIORIT - EK3
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
17:54:03 |
Pohjola-Ralli
A-JUNIORIT / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 3:n jälkeen /Radiolinja/ Pituus 3.77
km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
04.11,8 |
**.** |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
23.43,7 |
**.**
(**.**) |
2. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
04.21,1 |
-09,3 |
2. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
1
1 |
24.51,4 |
-01.07,7
(-01.07,7) |
3. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
1
1 |
04.21,8 |
-10,0 |
3. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
24.59,2 |
-01.15,5
( -07,8) |
4. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
2
1 |
04.25,7 |
-13,9 |
4. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
3
1 |
25.03,7 |
-01.20,0
( -04,5) |
5. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
3
2 |
04.28,9 |
-17,1 |
5. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
4
3 |
25.09,9 |
-01.26,2
( -06,2) |
6. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
4
3 |
04.29,0 |
-17,2 |
6. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
5
2 |
25.18,6 |
-01.34,9
( -08,7) |
7. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
04.30,1 |
-18,3 |
7. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
25.24,6 |
-01.40,9
( -06,0) |
8. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
5
4 |
04.30,7 |
-18,9 |
8. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
6
3 |
25.28,8 |
-01.45,1
( -04,2) |
9. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
6
2 |
04.32,0 |
-20,2 |
9. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
7
4 |
25.32,0 |
-01.48,3
( -03,2) |
10. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
7
5 |
04.33,2 |
-21,4 |
10. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
8
4 |
25.32,0 |
-01.48,3
(**.**) |
11. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
8
3 |
04.33,4 |
-21,6 |
11. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
9
5 |
25.32,9 |
-01.49,2
( -00,9) |
12. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
9
6 |
04.33,9 |
-22,1 |
12. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
10
6 |
25.34,5 |
-01.50,8
( -01,6) |
13. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
10
7 |
04.34,7 |
-22,9 |
13. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
11
7 |
25.43,7 |
-02.00,0
( -09,2) |
13. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
10
4 |
04.34,7 |
-22,9 |
14. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
26.16,3 |
-02.32,6
( -32,6) |
15. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
12
8 |
04.38,4 |
-26,6 |
15. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
12
8 |
26.16,6 |
-02.32,9
( -00,3) |
16. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
2
1 |
04.39,6 |
-27,8 |
16. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
13
9 |
26.16,8 |
-02.33,1
( -00,2) |
17. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
13
9 |
04.40,7 |
-28,9 |
17. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
14
10 |
26.26,5 |
-02.42,8
( -09,7) |
18. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
14
10 |
04.41,4 |
-29,6 |
18. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
15
11 |
26.38,1 |
-02.54,4
( -11,6) |
19. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
15
11 |
04.50,1 |
-38,3 |
19. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
2
1 |
26.39,7 |
-02.56,0
( -01,6) |
20. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
16
5 |
07.00,0 |
-02.48,2 |
20. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
16
5 |
31.41,9 |
-07.58,2
(-05.02,2) |
|