41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
A-JUNIORIT - EK2
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
17:54:03 |
Pohjola-Ralli
A-JUNIORIT / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 2:n jälkeen /Neste Baari Maikkula/
Pituus 20.20 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
11.04,6 |
**.** |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
19.31,9 |
**.**
(**.**) |
2. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
1
1 |
11.28,6 |
-24,0 |
2. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
1
1 |
20.19,4 |
-47,5
( -47,5) |
3. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
11.42,6 |
-38,0 |
3. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
20.25,8 |
-53,9
( -06,4) |
4. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
3
1 |
11.44,9 |
-40,3 |
4. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
3
1 |
20.34,8 |
-01.02,9
( -09,0) |
5. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
4
2 |
11.50,4 |
-45,8 |
5. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
4
2 |
20.42,1 |
-01.10,2
( -07,3) |
6. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
11.54,1 |
-49,5 |
6. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
5
3 |
20.48,1 |
-01.16,2
( -06,0) |
7. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
5
3 |
11.54,2 |
-49,6 |
7. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
6
3 |
20.51,3 |
-01.19,4
( -03,2) |
8. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
6
4 |
11.56,3 |
-51,7 |
8. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
7
4 |
20.52,9 |
-01.21,0
( -01,6) |
9. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
7
3 |
11.57,6 |
-53,0 |
9. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
20.54,5 |
-01.22,6
( -01,6) |
10. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
8
5 |
11.59,2 |
-54,6 |
10. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
8
4 |
20.57,3 |
-01.25,4
( -02,8) |
11. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
9
6 |
11.59,9 |
-55,3 |
11. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
9
5 |
20.58,1 |
-01.26,2
( -00,8) |
12. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
10
7 |
12.03,7 |
-59,1 |
12. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
10
6 |
21.00,6 |
-01.28,7
( -02,5) |
13. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
11
8 |
12.05,2 |
-01.00,6 |
13. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
11
7 |
21.03,9 |
-01.32,0
( -03,3) |
14. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
12
4 |
12.05,8 |
-01.01,2 |
14. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
12
8 |
21.05,3 |
-01.33,4
( -01,4) |
15. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
13
9 |
12.10,3 |
-01.05,7 |
15. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
13
9 |
21.35,2 |
-02.03,3
( -29,9) |
16. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
1
1 |
12.11,1 |
-01.06,5 |
16. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
14
10 |
21.36,4 |
-02.04,5
( -01,2) |
17. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
14
10 |
12.12,5 |
-01.07,9 |
17. |
44 |
KARPPANEN
VW |
A
12 |
1
1 |
21.37,5 |
-02.05,6
( -01,1) |
18. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
15
11 |
12.18,8 |
-01.14,2 |
18. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
2
1 |
21.55,2 |
-02.23,3
( -17,7) |
19. |
44 |
KARPPANEN
VW |
A
12 |
2
2 |
12.26,8 |
-01.22,2 |
19. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
3
2 |
22.00,1 |
-02.28,2
( -04,9) |
20. |
45 |
PIISPANEN
Skoda |
A
11 |
3
1 |
12.43,1 |
-01.38,5 |
20. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
15
11 |
22.04,9 |
-02.33,0
( -04,8) |
21. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
4
1 |
13.16,6 |
-02.12,0 |
21. |
45 |
PIISPANEN
Skoda |
A
11 |
4
1 |
22.16,6 |
-02.44,7
( -11,7) |
22. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
16
5 |
13.24,0 |
-02.19,4 |
22. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
16
5 |
22.51,9 |
-03.20,0
( -35,3) |
|