41. Kansallinen
POHJOLA-RALLI
Lauantai 9.3.2002 |
 |
| Takaisin
Pohjola-Ralli 2002 sivulle |
A-JUNIORIT - EK1
Lap
Data System Oy |
9.3.2002
17:54:02 |
Pohjola-Ralli
A-JUNIORIT / Tilannetuloksia /
Epävirallinen
EK 1:n jälkeen /PT Business Team/
Pituus 15.12 km |
EKTULOKSET |
TILANNETULOKSET |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Ek
Aika |
Ero
1.:een |
Sja |
No. |
Ohjaaja
Auto |
Ry
Lk |
Ry
Lk
Sja |
Kok.
Aika |
Ero
1.:een |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
08.27,3 |
**.** |
1. |
48 |
AUTIO
Mitsubishi |
N
10 |
1
1 |
08.27,3 |
**.**
(**.**) |
2. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
08.38,6 |
-11,3 |
2. |
46 |
RAHKOLA
Audi |
A
13 |
1
1 |
08.38,6 |
-11,3
( -11,3) |
3. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
1
1 |
08.42,3 |
-15,0 |
3. |
66 |
KARJALAINEN
Toyota |
F
14 |
1
1 |
08.42,3 |
-15,0
( -03,7) |
4. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
08.43,2 |
-15,9 |
4. |
72 |
LAUKKANEN
Toyota |
F
14 |
2
2 |
08.43,2 |
-15,9
( -00,9) |
5. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
3
1 |
08.45,8 |
-18,5 |
5. |
58 |
SEPPÄLÄ
Ford |
F
15 |
3
1 |
08.45,8 |
-18,5
( -02,6) |
6. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
4
2 |
08.49,9 |
-22,6 |
6. |
60 |
VAINIKAINEN
Ford |
F
15 |
4
2 |
08.49,9 |
-22,6
( -04,1) |
7. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
5
3 |
08.50,8 |
-23,5 |
7. |
69 |
INKALA
Toyota |
F
14 |
5
3 |
08.50,8 |
-23,5
( -00,9) |
8. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
6
3 |
08.51,4 |
-24,1 |
8. |
55 |
LUSIKKA
Ford |
F
15 |
6
3 |
08.51,4 |
-24,1
( -00,6) |
9. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
7
4 |
08.54,4 |
-27,1 |
9. |
59 |
RYTKÖNEN
Ford |
F
15 |
7
4 |
08.54,4 |
-27,1
( -03,0) |
10. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
8
5 |
08.57,1 |
-29,8 |
10. |
52 |
PERÄMÄKI
Ford |
F
15 |
8
5 |
08.57,1 |
-29,8
( -02,7) |
11. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
9
6 |
08.59,7 |
-32,4 |
11. |
57 |
YLÄNNE
Ford |
F
15 |
9
6 |
08.59,7 |
-32,4
( -02,6) |
11. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
9
4 |
08.59,7 |
-32,4 |
11. |
71 |
KOKKO
Ford |
F
14 |
9
4 |
08.59,7 |
-32,4
(**.**) |
13. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
09.00,4 |
-33,1 |
13. |
47 |
YLITALO
Mazda |
N
18 |
2
0 |
09.00,4 |
-33,1
( -00,7) |
14. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
11
7 |
09.01,4 |
-34,1 |
14. |
53 |
LUTTINEN
Ford |
F
15 |
11
7 |
09.01,4 |
-34,1
( -01,0) |
15. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
12
8 |
09.02,5 |
-35,2 |
15. |
51 |
HURU
Opel |
F
15 |
12
8 |
09.02,5 |
-35,2
( -01,1) |
16. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
13
9 |
09.05,4 |
-38,1 |
16. |
64 |
JAAKOLA
Ford |
F
15 |
13
9 |
09.05,4 |
-38,1
( -02,9) |
17. |
44 |
KARPPANEN
VW |
A
12 |
2
1 |
09.10,7 |
-43,4 |
17. |
44 |
KARPPANEN
VW |
A
12 |
2
1 |
09.10,7 |
-43,4
( -05,3) |
18. |
62 |
PELTOMAA
Opel |
F
15 |
14
10 |
09.13,3 |
-46,0 |
18. |
62 |
PELTOMAA
Opel |
F
15 |
14
10 |
09.13,3 |
-46,0
( -02,6) |
19. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
15
11 |
09.16,4 |
-49,1 |
19. |
63 |
KYLMÄLUOMA
Ford |
F
15 |
15
11 |
09.16,4 |
-49,1
( -03,1) |
20. |
70 |
HALTTU
Toyota |
F
14 |
16
5 |
09.21,6 |
-54,3 |
20. |
70 |
HALTTU
Toyota |
F
14 |
16
5 |
09.21,6 |
-54,3
( -05,2) |
21. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
17
12 |
09.26,1 |
-58,8 |
21. |
54 |
SILLANPÄÄ
Opel |
F
15 |
17
12 |
09.26,1 |
-58,8
( -04,5) |
22. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
18
6 |
09.27,9 |
-01.00,6 |
22. |
67 |
PIRTTIKOSKI
Toyota |
F
14 |
18
6 |
09.27,9 |
-01.00,6
( -01,8) |
23. |
45 |
PIISPANEN
Skoda |
A
11 |
3
1 |
09.33,5 |
-01.06,2 |
23. |
45 |
PIISPANEN
Skoda |
A
11 |
3
1 |
09.33,5 |
-01.06,2
( -05,6) |
24. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
4
2 |
09.49,0 |
-01.21,7 |
24. |
43 |
VIRTA
Ford |
A
12 |
4
2 |
09.49,0 |
-01.21,7
( -15,5) |
|